שתפו פוסט זה עם חברים!

אני רוצה להעלות סוגיה מוזרה: יכול להיות שבזה שאתם קוראים את הכתבה הזו עכשיו, אתם דופקים את עצמכם?

או במילים אחרות, למה צריכת תוכן חינמי עלול להיות לרעתכם?

זה נשמע נורא מוזר, כי אני יוצר תוכן, יש לי פודקאסט, יש לי בלוג באתר שאתם קוראים עכשיו, ויש לי ערוץ יוטיוב. אז מה, אז אני מתלונן נגד עצמי?
לא, אני לא מתלונן נגד עצמי.
אני מנסה לעזור כמה שאני יכול.
יש באמת שכבה רחבה של אנשים שתוכן חינמי מתאים להם. הם רוצים לדעת קצת מכל דבר, הם סקרנים, הנושא לא מעניין אותם עד הסוף, ולא משנה איזה נושא, כי תוכן חינם יש בכל תחום. אני כמובן יוצר תוכן בעולם הפיננסי, אבל הפואנטה שלי לא קשורה רק לפיננסים.

אז יש אנשים שהם סקרנים. הם אומרים מספיק לי לדעת קצת מפה, קצת משם.
אבל, למי שרוצה להעמיק, להבין ולהתקדם באמת, אז יש כמה בעיות עם תוכן חינמי.

הבעיה הראשונה, לא תמיד אנחנו יודעים שהוא סיסטמתי. מה זאת אומרת?
אני יכול לתת מידע כזה, מידע פה, מידע שם. אבל אם אדם רוצה להתקדם, אז הוא צריך לראות את כל השלבים מא' ועד ת'. זה לא שהיוצר תוכן מרמה או מעלים, הוא פשוט הוא נותן את מה שנראה לו רלוונטי, אך יכול להיות שיש שלבים חשובים נוספים.

הבעיה השנייה, כשיש תוכן חינמי, לא תמיד אנחנו יכולים לזהות מה מדויק ומה לא. אנחנו צריכים לעקוב אחרי הבן אדם ואחרי התחום, ולא תמיד אנחנו יודעים שזה מדויק.

הבעיה השלישית, ואחת הבעיות הגדולות ביותר, היא הנושא של מחויבות לעצמנו.
אם תהיו כנים לרגע עם עצמכם ותענו,
כמה מדריכים חינמיים הורדתם למחשב ולא קראתם?
לכמה וובינרים נרשמתם בחינם כי אמרו שתהיה הקלטה, קיבלתם ולא צפיתם?
נכון שהרבה?
ואני יכול להמשיך, כי כשאנחנו מקבלים חומר בחינם, אין לנו מחויבות. מה אכפת לי, אני ארשם.
היו לי תקופות שניסיתי לעשות כנסים פרונטליים בחינם. גיליתי ש-50% לא מגיעים. וכשעושים כנסים בתשלום? 7-8% לא מגיעים כי תמיד יש אילוצים, אנחנו בני אדם, יכולות להיות תקלות של הרגע האחרון.
אם זה בזום בסדר, כי כבר עושים במילא זום וזה לא משנה אם יש על הקו 70 איש או 150 איש, אבל אם אני עושה כנס פרונטלי אז צריך להכין מקום מספיק גדול, לקנות כיבוד, ואם לא מגיעים זו צרה, סתם הוצאתי כסף. אני מראה לכם את הזווית של יוצר התוכן, כנס, אבל העיקרון הוא שאתם לא מחויבים. נרשמתם לכנס הפרונטלי, הנושא על פניו עניין אתכם, אבל באותו בוקר מה עכשיו? אני אקום, אני אסע, לא, לא בא לי.

זאת אומרת, כשאני צורך תוכן בתשלום, אני מחייב את עצמי. אני ב-commitment הרבה יותר גבוה לעצמי, ואז הסיכוי שלי להתקדם הוא הרבה יותר גבוה.
עכשיו שלא תבינו לא נכון, אני מאוד בעד תוכן חינמי. אני גם צורך תוכן חינמי בדברים שאני רוצה להבין את הפרינציפ, בגדול. אבל ברגע שגיליתי שהנושא הזה הוא מרתק אותי, אני הולך לקורס, הולך לכנס. אם בחרתי בקורס, אני מגיע לשיעורים הפרונטליים בלייב, לא להקלטות, כי אני יודע שבהקלטות, אני מכיר את עצמי. אני מקבל עוד הקלטות, יהיה עוד משהו, מתישהו, ואני לא אסתכל על זה לעולם.

הטיפ שלי אליכם בכתבה הזו, הוא אם יש נושא שחשוב לכם, תלמדו את הבסיס מפודקאסטים, קבוצות פייסבוק, מדריכים, ספרים וכו'. אבל אם אתם רוצים להתקדם באמת, תחפשו את המקום שיגרום לכם להיות בסביבה מנצחת. תתחייבו לזמן שלכם ללמוד, להתאמן ולהתפתח, כי רק כך באמת תגיעו לעליית מדרגה.

שיהיה לכם המון בהצלחה בלטפס במדרגות ההצלחה.

שתפו פוסט זה עם חברים!

תודה שבחרת להצטרף אלי ולצעוד בדרך לרווחה כלכלית

בנוסף, אני מזמין אותך לקרוא את תקציר הספר

לחשוב עשיר להיות עשיר

המדריך לעצמאות כלכלית של עמית עשת

המדריך לעצמאות כלכלית ב-10 שלבים

למי שרוצה יותר כסף בבנק

הכניסו כתובת מייל וקבלו את המדריך עכשיו!

מתנה ממני אליך:

המדריך לעצמאות כלכלית שכבר עזר למאות אנשים

כולם רוצים בטחון ורווחה כלכלית, איך עושים זאת נכון?

במדריך פרקטי זה ניתן למצוא תשובות על שאלות אלו ורבות אחרות.