שתפו פוסט זה עם חברים!

הרבה מאיתנו חונכו וגדלו על כך שכסף זה לא הכל בחיים.

על סמך משפט זה, מי שיש לו כסף הוא כביכול לא בסדר.

אני רוצה לחלוק על זה ולהגיד- כסף זה לא הכל בחיים, כל זמן שיש לך מספיק ממנו.
זה משפט שאמר מייקל פורבס, וכתוב על כרטיס הביקור שלי בצדו האחורי, כי כסף הוא כלי לחיים. הוא כלי שמאפשר חיים נוחים יותר, הוא כלי שמאפשר לנו יותר יכולת בחירה לעצמנו, עבור הילדים שלנו, ובכלל באיזו רמת חיים נחיה.
אני לא רואה את הכסף כמטרה, לא מהמקום הגרידי, אבל כשמישהו אומר לי עזוב, כסף זה לא הכל בחיים, רוב הפעמים אני מצליח לנחש ואני צודק שפשוט אין לו כסף. הוא מרושש ומחפש לעצמו הצדקות וצידוקים.

אז אני טוען שכסף זה בסדר. זה לא אומר שאתם לא בסדר, או שאתם גרידיים או שאתם אנשים לא טובים. אפשר להיות בעלי משפחה אוהבת, אפשר להיות אדם טוב, אפשר להיות יותר בנתינה.
ככל שיהיה לי יותר כסף, אני אוכל לתרום יותר, לתת יותר.

באופן אישי, אני בחרתי לעשות את הפודקאסט כסף והשקעות שגוזל ממני לא מעט זמן וימי עבודה בחודש, אבל זה סוג של נתינה שבזכות הכסף וההון שצברתי, אני יכול להשתמש בחלק ממנו כנתינה. אז אני עובד ועושה, והמשפחה עובדת ומשקיעים והכל טוב ויפה, אבל הכסף הוא כלי.

כסף זה לא הכל בחיים בוודאות, אבל הוא מאפשר לנו חיים נוחים יותר. חשוב מאוד לשמור על זוגיות טובה, על בריאות טובה, לישון טוב בלילה, לא לנסות לעשות המון כסף במכה: לפעמים מנסים ואז נכשלים ומפסידים המון כסף. צריך להיכנס להכל בצעדים מדודים, להבין מה רוצים.
אני מזמין אתכם לבחון איפה נמצא אצלכם המשפט "כסף זה לא הכל בחיים", למה הוא נמצא ומאיפה הגיע, האם זה משהו שחונכנו על פיו ועוד לא הצלחנו לעשות סוויץ' בראש, ואם כן, אז לראות איך משנים את הסיפור בראש. אפשר לייצר כסף מכסף מכל סכום וזה פשוט מאפשר יותר נוחיות, שמחה ואושר, כי בסוף גם הרבה מאוד מתח זוגי נוצר כשאין מספיק כסף.

אז שיהיו לנו חיים טובים ושמחים,
שיהיה לנו מספיק כסף
והמון המון הנאות בחיים.

שתפו פוסט זה עם חברים!

תודה שבחרת להצטרף אלי ולצעוד בדרך לרווחה כלכלית

בנוסף, אני מזמין אותך לקרוא את תקציר הספר

לחשוב עשיר להיות עשיר

המדריך לעצמאות כלכלית של עמית עשת

המדריך לעצמאות כלכלית ב-10 שלבים

למי שרוצה יותר כסף בבנק

הכניסו כתובת מייל וקבלו את המדריך עכשיו!

מתנה ממני אליך:

המדריך לעצמאות כלכלית שכבר עזר למאות אנשים

כולם רוצים בטחון ורווחה כלכלית, איך עושים זאת נכון?

במדריך פרקטי זה ניתן למצוא תשובות על שאלות אלו ורבות אחרות.