שתפו פוסט זה עם חברים!

מכירים את אלו שרוצים להשקיע בשוק ההון ותמיד מחכים ומחכים למפולת?

הם אומרים שיתחילו להשקיע אחרי המפולת, ואז מה קורה? כשמגיעה המפולת, הם אומרים טוב, נתחיל להשקיע כשהמחירים יתאוששו, וכשהמחירים מתאוששים הם אומרים שהמחירים גבוהים מדי, בואו נחכה למפולת וחוזר חלילה וככה הכסף תמיד בחוץ.

אני רואה הרבה מאוד לקוחות שמגיעים אליי עם מאות אלפי שקלים בעובר ושב, וכשאני שואל אם קיבלתם ירושה, או אופציות, כלומר מאיפה כל כך הרבה כסף, הם אומרים: "לא זה כבר הרבה זמן, אנחנו פשוט מתלבטים מה לעשות".
מה אני מציע לאותם מחכים?
אלו שמחכים למפולת, מחכים להתאוששות, מחכים למשהו.
ההצעה שלי היא לקנות במנות, לקנות תקופתי.
מה הכוונה?
נגיד שהחלטתם להשקיע 50 אלף ₪ בניירות ערך בצורה כזו או אחרת. אתם לא יודעים אם עכשיו השוק בשיא, האם הוא בשפל ואתם חוששים. מה שאני מציע לאותם אנשים, אפשר למשל לחלק את ה-50 אלף ש"ח לשלושה חלקים למשל 17 אלף, 17 אלף ו-16 אלף, ואני יכול לקנות היום מנה אחת, ולשים לי תזכורת ביומן עוד חודש – חודשיים לקנות את המנה השנייה, ולאחר וחודש-חודשיים נוספים את המנה השלישית והאחרונה. בתקופה הזאת רכשתי במהלך חודשיים, כמובן שאפשר לפרוס ליותר או פחות זמן, תלוי בכסף, אבל מה שעשיתי זה קניתי במחיר ממוצע לתקופה.
אני לא יודע אם במהלך תקופה זה יעלה ואז אני אגיד איזה חבל שלא קניתי את הכל מהתחלה.
אם זה ירד אני אגיד חבל שקניתי כבר בהתחלה, אבל מצד שני אני אקנה במחיר ממוצע.
מי שעושה הוראת קבע לקניית ניירות ערך כאלה ואחרים, הוא שחקן לטווח ארוך, של שנים. הוא יקנה במחיר הממוצע, פעם גבוה פעם נמוך, אבל בזכות אפקט הריבית דריבית, בזכות האפקט שהיסטורית לפחות, תמיד שווקי ההון עלו לאורך זמן, אז אנחנו קונים במחיר ממוצע וככה אנחנו מגדילים את התיק ההוני שלנו. אנחנו לא נשארים בחוץ לתמיד כי אנחנו מחכים למשהו שיקרה, וגם פסיכולוגית אנחנו קונים במחיר ממוצע. כך אנחנו לא מתבאסים מדי אם יש ירידות גדולות ולא כועסים על עצמנו מידי אם פספסנו את רכבת העליות, כי אנחנו זוכרים שאנחנו קונים כל פרק זמן, לאורך זמן, כך אנחנו בונים לעצמנו תיק שיעבוד עבורנו, כי כידוע לכולנו- כסף מייצר כסף.

אני מזמין אותכם גם להכיר את הקורס שלי "בונים עתיד מהשקעות", שבו אני נותן הרבה מאוד כלים, דרכים ומתודולוגיות איך לבנות תיק השקעות מפוזר שמתאים לכל אחד באופי שלו.
בכל מקרה, הכי חשוב זה לישון טוב בלילה.

בהצלחה.

שתפו פוסט זה עם חברים!

תודה שבחרת להצטרף אלי ולצעוד בדרך לרווחה כלכלית

בנוסף, אני מזמין אותך לקרוא את תקציר הספר

לחשוב עשיר להיות עשיר

המדריך לעצמאות כלכלית של עמית עשת

המדריך לעצמאות כלכלית ב-10 שלבים

למי שרוצה יותר כסף בבנק

הכניסו כתובת מייל וקבלו את המדריך עכשיו!

מתנה ממני אליך:

המדריך לעצמאות כלכלית שכבר עזר למאות אנשים

כולם רוצים בטחון ורווחה כלכלית, איך עושים זאת נכון?

במדריך פרקטי זה ניתן למצוא תשובות על שאלות אלו ורבות אחרות.