שתפו פוסט זה עם חברים!

המאמר מיועד לבעלי עסקים קטנים-בינוניים בתחום השירות.
שירות יכול להיות גם פרסום בפייסבוק, ייעוץ כזה או אחר, טיפול ובעיקר עסקי השירותים.
זו השאלה שאנחנו תמיד צריכים לשאול את עצמנו:
מה אנחנו מציעים ללקוח שלנו?
אנחנו מציעים לו שיפור של הדברים שהוא מכיר, מציעים לו לעשות את זה בצורה טובה יותר, לשפר את המוצר, לשפר את הנראות שלו, את המסר השיווקי שלו, או שאנחנו מציעים לו הזדמנות חדשה. באנגלית זה נשמע יותר טוב- האם אני מציע לו Improvement או שאני מציע לו New opportunity, כלומר ממש הזדמנות חדשה. לרוב, אנשים מחפשים הזדמנות חדשה. הם לא יהיו מוכנים לשלם על איזשהו שיפור ושיפצור קטן.
אבל, אם אני עושה להם וואו, מעביר אותם מנקודה א' לנקודה ב' או עושה להם סוויץ' בראש ואז הם יכולים להתקדם בחיים, אז הם ירצו אותנו כבעלי המקצוע: כמלווים, כיועצים, כעוזרים, כל אחד מתחומי הייעוץ השונים או בתחומי השיווק הדיגיטלי, ובכלל רעיונות איך להגיע ללקוחות.

זאת אומרת, כשאני מחפש פתרון ללקוח, אני תמיד אנסה לחשוב על New opportunity, על הזדמנות חדשה, משהו שהוא לא חשב עליו לבד, ולא רק על איזשהו Improvement.
אם ניקח את עולם הפרסום הממומן, אז אני יכול להגיד לו לא לטרגט רק את האזור שהוא גר בו, אלא גם את שני הרחובות ליד. זה שיפור, אבל אם אני אצליח להגיע לקהלים שהוא לא חשב עליהם בתור קהל היעד שלו, ויכולים להשתמש במוצר שלו, זה בשבילו כבר New opportunity ולא רק איזשהו שיפור.
בעולם התוכן שלי, אם אני אומר ללקוחות איך הם יכולים לבנות לעצמם הון עצמי משמעותי ולא רק להקטין את המינוס, אני עושה להם שינוי מיינדסט, שינוי משמעותי. זה New opportunity, וואו, גם אני יכול. לא מדובר בחיסכון של עוד 75 שקלים בחודש כי זה לא יביא אותם למקום שהם רוצים להיות בו.
כל בעלי העסקים הקטנים שקוראים את זה עכשיו, בייחוד אם אתם בתחום השירותים או בתחום הליווי עסקים של אנשים אחרים, תחשבו תמיד איזו New opportunity, איזו הזדמנות חדשה אתם יכולים להאיר, להציג, להוביל את הלקוח שלכם, כי זה מה שהוא מחפש כדי לקנות מכם. הוא לא מחפש איזשהו משהו קטנטן שלא יעשה לו שינוי מקצה לקצה. אולי זה קשה ליישם, אבל כשתצליחו זה יקפיץ אתכם למקום אחר, גם מול המתחרים שלכם וגם באופן שבו לקוחות מסתכלים עליכם.


שתפו פוסט זה עם חברים!

תודה שבחרת להצטרף אלי ולצעוד בדרך לרווחה כלכלית

בנוסף, אני מזמין אותך לקרוא את תקציר הספר

לחשוב עשיר להיות עשיר

המדריך לעצמאות כלכלית של עמית עשת

המדריך לעצמאות כלכלית ב-10 שלבים

למי שרוצה יותר כסף בבנק

הכניסו כתובת מייל וקבלו את המדריך עכשיו!

מתנה ממני אליך:

המדריך לעצמאות כלכלית שכבר עזר למאות אנשים

כולם רוצים בטחון ורווחה כלכלית, איך עושים זאת נכון?

במדריך פרקטי זה ניתן למצוא תשובות על שאלות אלו ורבות אחרות.