שתפו פוסט זה עם חברים!

אחת הדילמות של הרבה מאוד משקיעים, ולא משנה אם הם מיומנים או חדשים, היא מתי להיכנס להשקעה?
בתקופה של עליות, אומרים שנחכה לירידות כי אנחנו לא רוצים להשקיע בשוק יקר.
בתקופה של ירידות, אומרים שבטח יהיו עוד ירידות, השוק מסוכן והאווירה הכללית היא של פחד אז לא נכנס, אלא נחכה לתקופה שיגמרו הירידות ואז נתחיל להשקיע.

מה הבעיה עם האמירות הללו?

שאף אחד לא יודע מתי השיא, אף אחד לא יודע מתי השפל. כתוצאה מכך, מה שקורה הוא שרבים נשארים בחוץ. תמיד.

כשמגיעים אלי לקוחות שבעו"ש שלהם יש סכומים מאוד גדולים, אני שואל כמה זמן זה המצב, האם הם קיבלו ירושה או משהו אחר. רובם אומרים לי שזה כבר המון זמן המצב: "אנחנו מפחדים להשקיע כי זה כל הזמן עולה / יורד, תלוי באיזה תקופה אנחנו נמצאים".

אז כדי להתגבר על זה, יש המון אסטרטגיות השקעה שונות. מאמר זה יתמקד באסטרטגיה אחת שנקראת קנייה במנות. מה הכוונה?

נניח והחלטתם להשקיע 24 אלף שקלים בנייר ערך מסוים, ואתם לא רוצים לקנות עכשיו את הכל כי אתם לא יודעים אם השוק גבוה או נמוך, אז אפשר לחלק את הקנייה למנות. למשל, ניתן לחלק ל-4 מנות של 6,000 שקלים ולהחליט שכל חודשיים אני קונה ב-6,000 שקלים את נייר הערך הזה, ללא תלות בשווי שלו יום הקנייה, אני לא מסתכל על השווי. מבחינה אסטרטגית החלטתי להשקיע 24 אלף שקלים, החלטתי לחלק ל-4 מנות של 6,000 שקלים ואני קונה כל חודש / חודשיים / שלושה- כל אחד יבחר לעצמו, וכך אני בעצם קונה במחיר הממוצע של התקופה של אותם כמה חודשים שבחרתי. יתכן ובתקופה הזאת יהיו עליות, יתכן ויהיו ירידות, אבל אני קניתי באמצע.

אסטרטגיה דומה לקנייה במנות, זה בעצם לעשות הוראת קבע. אם אני עושה הוראת קבע של 500 שקלים או אלף שקלים לחודש, כל הזמן, אז בממוצע אני קונה את מחיר התקופה, כי יהיו תקופות שזה יעלה ויהיו תקופות שזה ירד, אבל אם אני מתמיד ואני כל הזמן קונה, בסוף התיק שלי נבנה במחיר ממוצע של התקופה.

לדעתי, הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות זה לעולם לא להחליט, ואז הכסף יכול גם להישחק במידה ויש אינפלציה. אנחנו תמיד שומעים סיפורים שכולם מרוויחים, וזה אוכל לנו את הלב מבחינה רגשית, לא קשור לכלום.

יש המון ערוצי השקעה בסכומים גדולים או קטנים, תבחרו את האסטרטגיה המתאימה לכם, העיקר לעשות ולהתקדם. תנו צ'אנס לכסף שלכם לעבוד עבורכם.

מאחל לכם השקעות טובות ורווחים גבוהים.

שתפו פוסט זה עם חברים!

תודה שבחרת להצטרף אלי ולצעוד בדרך לרווחה כלכלית

בנוסף, אני מזמין אותך לקרוא את תקציר הספר

לחשוב עשיר להיות עשיר

המדריך לעצמאות כלכלית של עמית עשת

המדריך לעצמאות כלכלית ב-10 שלבים

למי שרוצה יותר כסף בבנק

הכניסו כתובת מייל וקבלו את המדריך עכשיו!

מתנה ממני אליך:

המדריך לעצמאות כלכלית שכבר עזר למאות אנשים

כולם רוצים בטחון ורווחה כלכלית, איך עושים זאת נכון?

במדריך פרקטי זה ניתן למצוא תשובות על שאלות אלו ורבות אחרות.