שוב זה קרה לי, הפוליסה בוטלה והכסף המשיך לרדת - עמית עשת – מורה דרך פיננסי, מרצה, פודקאסטר וסופר בינלאומי

מה יהיה איתי?

מתי אדע שלא מספיק לעשות 90% מהעבודה והבקרה על חברות הביטוח?

סיפור המעשה היה כזה שבסוף דצמבר 2017 ביקשתי לבטל ביטוח חיים עם שעבוד לבנק.

הביטוח שלח לי טפסים, חתמנו ושלחנו בצרוף אישור הבנק שמסכים.

התקשרתי לוודא שהמסמכים התקבלו ואין יותר בעיות.

נעניתי שהכל בסדר ויבוטל.

ומה לדעתך קרה?

נכון. כלום.

כמו שכבר כתבתי בעבר אני דורש לקבל כל מסמכי הבנק והביטוח בנייר כי אני מכיר את עצמי שלדואר אלקטרוני בנושא יש לי נטייה לשכוח.

השבוע בדקתי דואר מחברת הביטוח, והופתעתי לגלות שאנחנו ממשיכים לשלם פרמיה חודשית.

בשיחת טלפון עם הסוכנת היא מיד ראתה את ההתכתבות מלפני שנה וחצי והבטיחה שתטפל שנזוכה והחיוב יופסק.

ברור שאם לא הייתי שם לב, הנזק היה מצטבר לאלפי שקלים רבים.

מסקנה עיקרית:

לא להפסיק לבדוק ולעשות בקרה על תשלומים שוטפים בהו”ק, במיוחד בעולם הביטוח.

גם כשמבטיחים ואומרים שהכל טופל, אסור להרפות עד הוכחת ביצוע.

מסקנה משנית:

להמשיך לקבל דואר נייר או משמעת עצמית לפתיחת מיילים ובקרה.

בכל שבוע אני מקצה מספר שעות לייעוץ אישי בעולם הכסף והעסקים.

אצל רבים אני מזהה את תופעת כפל ביטוחים או ביטוחים שאינם נדרשים מצד אחד, וביטוחים חסרים מצד שני.

הייעוץ הוא אישי וההמלצות מותאמות לך ונגזרות מהצרכים הייחודיים שלך.

לקביעת שיחת יעוץ אישית ניתן ללחוץ על הקישור כאן:

קביעת פגישת יעוץ אישית עם עמית

בברכת הצלחה בניהול הכסף שלך,

עמית

שתפו פוסט זה עם חבריכם!

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין