הפרק נערך עם מייסדי חברת קנדגו, אמיר כהן ורועי בן בסט.
הופתעתי לדעת שבקרית אונו יושבת חברה עם 140 עובדים שעושה קמפיינים פרסומיים לחברות ענק בארה"ב ולמשך תקופה אפילו היו המפרסם הגדול ביותר ביוטיוב.
דיברנו על עולם הפרסום והאינטרנט, תהליכי שיפור מתמיד בחברה ובעצמם, על יזמות, איך שותפים נשארים חברים ועל הזדמנויות תעסוקה אצלם למי שרוצה להיות בהייטק בלי ללמוד מדעי המחשב.
בין השאר דיברנו על:
- איך זיהו את תחום הפרסום הדיגיטלי לפני 20 שנה כשהאינטרנט היה בטרום חיתוליו
- מה עושה קנדגו ומיהם הלקוחות שלה
- אחרי 20 שנים יחד, איך מצליחים לשמור על זוגיות עסקית וחברות
- איך יכולים לזהות את תחומי העתיד
- איך מקימים עסק ריווחי מהיום הראשון
- מהי הדרך להפוך למוביל עולמי בתחומם
- בעל עסק קטן שרוצה לגדול, על מה עליו לשים לב?
- להעמיק פעילות עם לקוחות קיימים ופחות לרוץ להשיג עוד לקוחות. מה ההגיון העסקי?
- איך לעשות אופטימיזציה בשוטף לעסק
- עד כמה משמעותי היום פרסום עם וידאו לעומת טקסטואלי בלבד?
- אילו הזדמנויות תעסוקה פתוחות בקנדגו
- תהליך השיפור המתמיד בעסק והאדם עצמו, מה הכוונה?
אתר החברה למי שרוצה להכיר ולהגיש מועמדות לתפקיד
לעוד מידע פיננסי ומעקב אחרי עמית עשת: